Pris til Langeland
Benjamin Langeland er med i gruppa som fredag vann reklamebransjens Den Gylne Hane for reklamefilm for Leger uten grenser.
Fredag kveld var det tid for den staselege prisutdelinga til Salgs- og Reklameforeningen Bergen, Den Gylne Hane.
Blant dei nominerte til pris for det beste av reklamearbeid i Bergen i 2012 var osingen Benjamin Langeland.
Saman med medelevar ved Bergen Kreative Fagskole har Langeland laga reklamefilm for Leger uten grenser.
– Eg står for filminga medan Elijah Chote har motion og grafisk. Line Louise Røen står for ideen.
– Men vi var endå fleire om prosjektet, seier Langeland.
Elevane vann prisen dei var nominert til.
Den Gylne Hane 2012 blei delt ut i 16 kategoriar, Langeland med følgje vann pris i kategorien "kommunikasjon".
I juryen: Finn Christian Eidem Knudsen (leiar), Christian Bråthen-Nordland, Sebastian Eikemo Prestø og Thomas Lein.