På oppdrag for vegvesenet
To båtar frå DOF patruljerte Bjørnafjorden før påske. Neste veke er dei tilbake.
Han vekker oppsikt, særleg når han kjem nær land, multifarkosten Geosund.
– DOF er på oppdrag for oss for å kartlegga botnen i Bjørnafjorden, seier Mathias Eidem frå Statens vegvesen.
Eidem har ansvar for fjordkryssing-prosjektet på E39 Aksdal - Bergen og trengt betre data frå botnen mellom Reksteren og Søre Øyane.
– Dei har to båtar i sving, Geosund og ein liten katamaran. Begge var i fjorden før påske og dei skal tilbake etter påske.
Les òg: Forkastar Bjørnatrynet som alternativ
Ankerplass til hengebru
DOF sjekkar ikkje berre djupna, også tjukkleiken på massane på botnen skal målast.
– Er det berre den mest aktuelle traseen som blir sjekka?
– Nei, det er ganske store område i Bjørnafjorden, Langenuen og litt opp i Korsfjorden. Tre potensielle ankerlokalisasjonar blir sjekka spesielt godt.
100 meter med komplisert teknologi
Geosund er bygd i 2001 og tilpassa i 2006. Båten utgjer den mest kompiserte delen av flåten til DOF; subsea.
Farkosten er 98,5 meter lang og 18,5 meter brei. Den har kapasitet til ein mannskap på 88.
Les meir om Geosund på DOF.no.
Midtsiden følgjer: E39 Hordfast