Når god sikt har 2. prioritet
– Han måtte fjerna litt frå frontruta, seier Knyt Sylta frå Statens vegvesen.
Statens vegvesen har i dag hatt trafikkontroll på E39 i Hjellemarka og på Halhjem ferjekai.
– Hovudfokuset var kontroll av varebilar inntil 3500 kg (grøne skilt) i tillegg til generel tungbilkontroll, fortel Knut Sylta frå Statens vegvesen.
Den eine lastebilen dei stoppa hadde bord og i overkant mange skjermar i frontruta.
– Dette måtte fjernast før han fekk køyra vidare.
Vegvesenet stoppa også ein veteranbuss.
– Veterankøyretøy må også kontrollerast. I dag hadde vi gleda av å sjå nærmare på ein 1943 Dogde-bussen til Hordaland Veteranbuss.
– Alt var sjølvsagt i skjønaste orden i denne kontrollen.
Bussen gjekk frå 1943-46 som militærbuss for det amerikanske forsvaret, og kom så til Noreg. Den blir i dag tatt vare på som veteranbuss.
Fann mykje å reagera på
Blant nyare køyretøy fann dei fleire ting å følgja opp. Der er også krava strengare.
– Vi kontrollerte 18 tunge og 6 lette køyretøy.
Ein av dei tyngre blei meldt grunna utgått kalibrering på fartsskrivar. Køyretøyet måtte køyra rett til verkstad for kalibrering.
Det blei gitt tre åtvaringar for brot på køyre- og kviletidsreglane.
To firma blei innrapportert til foretakskontrollen for periodar med køyring utan kort.
Det blei delt ut bruksforbod og gebyr på 4000 kroner for utgått yrkessjåførkompetanes (ysk gods).
To andre fekk gebyr for køyring med dekk med mønsterdjupne under lovleg minimum.
Det blei delt ut tre tekniske mangellappar for lysfeil.
– Varebilane som vart kontrollert i dag hadde ting i orden, fortel Sylta i rapporten.