Hengar velta ved Endelausemarka
E39 Svegatjørn-Rådal: Henger velta ved innkøyringa på anleggsvegen til Endelausmarka, noko som førte til utslepp i Sjøbøelva.
Arbeidet med den nye vegen mellom Os og Bergen går for fullt. Torsdag morgon hadde entreprenørane eit lite uhell på det glatte føret.
– Entreprenøren vår hadde eit uhell ved innkjøringa til anleggsområdet i Endalausmarka tidligere i dag.
– Ein hengar velta på det glatte føret, noko som medførte oljeutslipp kor noko hamna i Sjøbøelva.
– Fylkesmannen er varsla og tiltak er iverksatt, fortel prosjektleiar Sverre Ottesen i ei melding til Midtsiden.
Om du vil sjå korleis det ser ut i området lastebilen var på veg inn i kan du gjera denne videoen frå då Midtsiden blei med vegvesenet på omvisning i Endelausmarka.
Om E39 Svegatjørn - Rådal
• Vegen frå innslaget på Skogafjellstunnelen ved Svegatjørn til du køyrer ut av Lyshorntunnelen er 11,8 km.
• Strekninga er på totalt 17,7 km og skal gå som firefelts motorveg mellom Os og Fana.
• 14,7 av den 17,7 kilometer lange vegen blir i tunnel.
• Skogafjellstunnelen: 1,5 km
• Lyshorntunnelen: 9,2 km
• Mellom tunellane, Endelausmarka: 1,1 km
• I Endelausmarka kjem rasteplassar, kryss til ny fylkesveg til Lysefjorden (Åsen, Lyseklostervegen fv 163), og fleire store næringsområde, blant anna Lyseparken på rundt 500 mål.
• Prosjektet omfattar også ny fylkesveg frå kryss i Endelausmarka til Åsenvegen og utbetring av eksisterande fylkesveg 163 for cirka 40 millionar kroner.
• Lyshorntunnelen (9,2 km) kjem i nord ut i Rådal, med ei kort dagsone og kryssområde på 200 meter før den går vidare i 2,2 km lange Råtunnelen. Denne kjem i fjellet vest for dagens vegsystem ved Laguneparken. Ny vegline held fram til dagens riksveg 580 sør for Troldhaugtunnelen.
• Pris 6,5 milliardar kroner (2014 prisnivå), 40/60 bompengar/stat
• Byggestart: Torsdag 3. september (1. oktober i Os) 2015.
• Antatt ferdig i 2022
Midtsiden samleside: E39 Svegatjørn - Rådal