Gjennomslag i Skogafjellet
E39: I dag blei det opning mellom Svegatjørn og Endelausmarka.
Onsdag 22. februar, nesten på dagen eitt år etter første salve frå Svegatjørn, blei «siste» salve skoten i det eine tunelløpet.
Vegvesenet inviterte til markering i Endelausmarka under salven som førte til første opning mellom Svegatjørn og Endelausmarka.
Skogafjellstunnelen er 1,5 km lang, i to løp. Det er tunelløpet mot Os som i dag blei opna.
Rett etter klokka 11 gav ordførar Marie Bruarøy (H) klarsignal til skytebas om å fyra av den siste salva. Knappe to minutt seinare kom det eit kraftig drønn frå holet.
Midtsiden kjem tilbake med bildeserie og video frå markeringa.
Blir ny anleggsveg
Når dagens opning er utvida og har plass til anleggstrafikk mellom Svegatjørn og Endelausmarka får Veidekke seks månadar på seg til å fjerna anleggsvegen frå Åsen (Lyseklostervegen) og inn til 1,1 km lange Endelausmarka.
• Les òg: Milepælane i 2017
I løpet av 2017 skal den komande fylkesvegen mellom Åsen og Endelausmarka (som òg skal vidare frå Åsen til Helleskaret) stå ferdig.
• Videoreportasje frå 22. januar: Sånn ser det ut i Endelausmarka
Meir arbeid i tunellen
Når det er ferdig to hol i Skogafjellet held arbeidet fram i tunellane.
– Sjølv om det skal vera farbar veg mellom Svegatjørn og Endelausmarka til ei kvar tid vil vi gå i gang med å bygga veg i tunellen.
– Det skal leggast VA og vi skal bygga vatn- og frossikring under den komande motorvegen, sa Trygve Slåke frå Veidekke til Midtsiden i januar.
Fakta om Skogafjellstunnellen
• Tunnellengde: ca 1.445 meter per løp
• Volum stein: ca 250 000 kubikk (fram til uke 7 2017)
• Tal på boltar til permanent sikring: ca 13 000 boltar (fram til veke 7, 2017)
• Første salve på T22S: 23. februar 2016, T21S: 29. februar 2016
• Geologiske forhold: Det har vore middels til godt fjell med to sonar som har krevd tung sikring og desse var kjend på førehand. Det var vatn i fjellet som medførte forinjeksjon.
Midtsiden samleside: E39 Svegatjørn-Rådal