Den første vegen
E39 Svegatjørn-Rådal: Det fysiske arbeidet er endeleg i gang. Først ut er anleggsvegen frå Åsen til Endelausemarka.
Tysdag 29. september tok ordførar Terje Søviknes det første offisielle spadetaket på Os-sida i samband med ny E39 mellom Os og Bergen, men det virkelege første spadetaket blei tatt tidlegare denne veka då Vassbakk & Stol starta på anleggsvegen frå Åsen på Lyseklostervegen og inn til området i Endelausemarka kor E39 skal koma i dagen mellom Skogafjelltunellen og Lyshorntunellen.
– Det stemmer det, no er entreprenørane i gang med anleggsvegen, stadfestar Geir Brekke, informasjonsansvarleg i prosjektorganisasjonen til Statens vegvesen.
Mellombels veg
Anleggsvegen er ikkje den same som fylkesvegen ein skal etablera i samband med utbygginga.
Den vel éin kilometer lange vegen skal nemleg fjernast att så fort ein har fått gjennomslag gjennom Skogafjellet og fått sikra denne slik at den kan nyttast som anleggsveg fram til opninga i november 2020.
– Anleggsvegen i Endelausemarka skal fjernast og vi skal tilbakeføra terrenget så langt det lar seg gjera til slik det opprinneleg var. Entreprenøren har ein frist på seg til å fjerna den seinast eit halvt år etter fristen for å opna Skogafjellstunnelen for anleggstrafikk.
– Denne datoen er 19. desember 2016, så anleggsvegen skal vera vekke igjen innan 19. juni 2017, fortalde prosjektsjef Sverre Ottesen på orienteringsmøtet Statens vegvesen hadde i Oseana i september.