Bil med solid overlast innhenta av vegvesenet
Statens vegvesen hadde kontroll på Halhjem søndag kveld.
Søndag kveld gjennomførde Statens vegvesen ein køyretøykontroll på Halhjem.
Hovedfokuset var kontroll av vinterutrusting på køyretøya.
– Vi hadde i alt 73 køyretøy innom for kontroll i dag, fortel Roald Berentsen i Statens vegvesen.
– Av desse valde vi å sjå nærare på 47 køyretøy.
Dekk, kjetting og Eu-kontroll
–Det blei kontrollert dekk og kjetting på alle kontrollerte køyretøy, fortel Berentsen.
– Frå 1. november skal alle køyretøy over 3500 kilo ha medbrakt kjetting, og ha dekk med minimum 5 millimeter mønsterdybde. Frå 15. november skal det i tillegg vere såkalla «alpesymbol-merking» på styrande framhjul og drivhjul. De resterande dekka skal vera merka «M+S».
- Alle kjøretøy ble i tillegg slått opp i «autosys», og kontrollert for avgifter, forsikring og periodisk kontroll, altså EU-kontroll.
Brot på kviletid
Berentsen fortel at fem sjåførar blei kontrollert for køyre-og kviletid.
- Det blei gjeve åtte advarslar, og ein førar blei meldt for brot på køyre- og kviletid. Eitt køyretøy, kor godkjenninga for fartskriver var utgått, fekk kun lov til å køyre rett til verkstad.
- To køyretøy fekk mangellapp for feil med lys og dekk. Det blei skrive ut ni gebyr for dekk som ikke oppfylte krava.
- Ein førar fekk gebyr for ikkje å ha med vognkort på tilhengar. Då denne ikkje var norskregistrert, fikk den ikkje køyre vidare før han kunne framvise vognkort.
- To sjåførar måtte fjerna gjenstandar i siktsonen før videra køyring.
- Eitt køyretøy fikk bruksforbod og teknisk mangel grunna feil med lys.
Stoppa ikkje - vart innhenta med solid overlast
Ein fører som ikkje stoppa for kontrollen på Halhjem, blei innhenta, og stoppa i Hjellemarka
Berentsen fortel at ved kontroll av bil og tilhengar, blei det avdekka at køyretøyet vog 4.400 kilo. Tillatt vekt er 3.500 kilo.
I tillegg var samla vekt for bil og tilhenger 6.700 kilo. Tillatt samla vekt er 5.500 kilo.
– Ved denne køyretøy-kombinasjonen må ein ha transportløyve, og forhalda seg til køyre- og kviletid. Her var verken transportløyve eller fartskrivar for å registrera køyre- og kviletid på plass.
Føreren blir meldt for å ikkje ha stoppa for kontroll, køyring utan løyve, køyring utan fartskrivar og for overlast, avsluttar Berentsen. .